جملات زیبا کارت شارژ رایتل

گرمي دستانت سرخي لبهات تپش قلبت نرمي صدات همش مال فشار خونه برو دکتر!! دوستت دارم، تو چي؟ خيلي مي خوامت، تو چي؟ دوريت اذيتم مي کنه، تو چي؟ بي تو مي ميرم، تو چي؟ ...... من الکي گفتم، تو چي؟ خدایا به دوست دختران ما زیبایی زلیخاو به زنان ماشعور آسنات را عطا بفرما

سری جدید متن شارژ رایتل

یارو می رسه به دوستش می گه: حیف نون چی شده؟ خیلی به نظر ناراحتی؟ حیف نون می گه: آخه این هفته بدترین هفته برام بود، شنبه طلبکاره اومد در خونمون، یکشنبه ماشینم رو دزدیدند، دوشنبه خونه مون آتیش گرفت، سه شنبه سکته ناقص کردم، چهارشنبه بابام فوت کرد، پنج شنبه زنم گم شد و از همه بدتر جمعه... زنم پیدا شد خرید شارژ رایتل توی یک مهمانی، یک خانمی رو می کنه به حیف نون، می گه: به نظر شما من چند سالمه؟ حیف نون می گه: گفتنش یک خورده مشکله، اما یک کم که دقیق می شم می بینم اصلا بهتون نمی یاد!

اس ام اس خنده دار رایتل

چه از باباش می پرسه: بابا! تو بهشت زنها از شوهراشون جدا زندگی می کنند یا با هم هستن؟ باباهه می گه: بچه جون! اگه زنها با شوهراشون یک جا باشن که اونجا دیگه بهشت نمی شه! کارت شارژ رایتل ما فقیران قلبمان بی کینه است ، دوستی با هر که کردیم جای او در سینه است .

خرید کارت شارژ رایتل

میگن بوسه پلی است بین قهر و اشتی ، پس بیا هی قهر کنیم هی اشتی . خرید کارت شارژ رایتل cc دوستت دارم 1 قطره عاشقتم 1 ليتر به فكرتم 1 بشكه دروغ گفتم ! فرستنده : nido

متن جدید درباره کارت شارژ

اگه خسته اي: به من تكيه كن اگه تنهايي: بيا پيشم اگه بي پناهي: پناهتم اگه پول مي خواي : مشترك مورد نظر در دسترس نمي باشد ميدوني من دوست دارم من عاشقتم ميميرم برات ميبوسمت . . . چند تا ميم داره ؟ گردو خاک تنهايي دلم را با جذبه ي نگاهت زدودي و خانه ي قلبم را از غم ها شستي حالا که داري زحمت مي کشي روي اون ميزم هم يه دسمال بکش



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 18 تير 1394برچسب:, | 1:33 | نویسنده : تیموررضائی شهریور |